شناسه خبر : 18371 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

مهر: مهرداد فتحی، مدیرکل محیط زیست لرستان: برای جلوگیری از شکار غیرقانونی قوچ لرستان توسط شکارچیان در منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد، این منطقه قرق خواهد شد.

ایسنا: مصطفی قنبرنژاد، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از تمدید مجدد مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک ٩٥تا بهمن‌ماه خبرداد.

مهر: سه پرنده هوبره کمیاب و دو کبوتر وحشی در منطقه شکار ممنوع شاه قنداب شهرضای اصفهان از یک متخلف شکار و صید کشف و ضبط شد.

ایسنا: در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه تخصصی کمیسیون بررسی طرح‌ها و لوایح، مصوبه «‌ممنوعیت استفاده از شومینه گازسوز و زغال‌سوز به عنوان یک وسیله گرمایشی در ساختمان‌ها» مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار گرفت و با توجه به عدم ایراد و اعتراض نمایندگان حوزه‌های تخصصی، پیشنهاد شد، در صورت عدم اعتراض فرمانداری تهران، مصوبه ابلاغ شود.

ایرنا: طی تحقیقات یک‌ساله‌ پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف، سیاهه انتشار آلاینده‌های تهران منتشر شد که در این سیاهه منابع متحرک با سهم ۸۵ درصد عامل اصلی آلاینده شهر تهران معرفی شده است.

مهر: میثم مظفر، رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران: هم‌اکنون ٨٠ هزار تاکسی در تهران در حال تردد هستند که طی سه سال آینده ١٠ هزار تاکسی مدرن به آنها اضافه خواهد شد.

فارس: سیدحمید صدرالسادات، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به تصویب آیین‌نامه جدید معاینه و معافیت پزشکی مشمولان در هیات دولت از معافیت دائم یا معافیت از رزم برای بیماران هموفیلی خبر داد.

ایرنا: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو: در فضای پس از برجام و در فاصله کوتاه سه‌ساله، صادرات داروی ایران سه برابر و به ٥٠٠ میلیون دلار افزایش می‌یابد و رشد قیمت داروهای وارداتی نیز متوقف می‌شود.

فارس: موزه علی‌اکبرخان صنعتی در ٢٢ بهمن افتتاح می‌شود. در بازگشایی جدید، بهره‌برداری از این موزه به صورت مشترک بین جمعیت هلال احمر و سازمان زیباسازی شهر تهران خواهد بود.

ایسنا: احمد قویدل، مدیرعامل کانون هموفیلی ایران: تعداد بیماران هموفیلی مقاوم به درمان ٢٢٣ نفر است و حدود ٣٠ نفر از آنها، به نقطه‌ای رسیده‌اند که هر آن امکان به خطر افتادن جان‌شان وجود دارد و خرید و تهیه دارو برای این افراد فوری و ضروری است. از آنجا که هزینه تهیه داروی خارجی مورد نیاز بیماران هموفیلی مقاوم به درمان یا مبتلا به هپاتیت C، ٦٥٠ میلیون تومان است و بیماران توان پرداخت آن را ندارند، در ایران توانستند نوع ایرانی این دارو را تولید کنند و تا‌کنون این دارو روی بیش از ١٠٠ نفر آزمایش شده اما هنوز نتایج بالینی آن که منجر به صدور مجوز دارو شود، کامل نشده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها