شناسه خبر : 17963 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

فارس: قادر صمدی، مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد: بر اساس نیازسنجی که در سال 13۹۳ در سطح کشور انجام دادیم و به روز کردیم، ۱۵۰ هزار خانوار فاقد مسکن و حدود ۳۴۰ هزار خانوار دارای مسکن غیرمقاوم و فرسوده هستند. در حال حاضر کمیته امداد نیاز به حدود ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش خود دارد.

فارس: حبیب‌الله مسعودی‌فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور: بیش از ۸۵ درصد کودکان کار دارای خانواده هستند و با پدر و مادر زندگی می‌کنند، اما به دلایل مختلف از جمله اعتیاد پدر و مادر، فقر و... مجبور به کار در خیابان هستند.

خبرآنلاین:‌ سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: اگر در سال 13۹۵ دولت در بودجه عمومی مبلغی را پیش‌بینی کند نسبت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام می‌کنیم.

ایرنا: سید‌علاءالدین ظهوریان، دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از تذکر گرفتن روزنامه رویش ملت به دلیل استفاده از فعل «کشته شد» درباره سردار سرافراز اسلام شهید حسین همدانی، خبر داد و گفت: پرونده آن به قوه قضائیه ارجاع شد.

ایسنا: محمود نیلی‌احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران از کسری بودجه ۴۰ میلیارد تومانی این دانشگاه خبر داد.

مهر: حاجی‌رضا شاکرمی دادستان کرج: پرونده شکنجه معلولان در یکی از مراکز نگهداری از معلولان در کرج در حال بررسی است.

ایلنا: انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور: ستادی با عضویت نماینده نیروی انتظامی، وزارت کشور، وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی کشور برای تصمیم‌گیری در مورد زنان کارتن‌خواب تشکیل شده که به غربالگری افرادی که به عنوان زنان کارتن‌خواب شناسایی و جمع‌آوری شده‌اند، می‌پردازد و مشخص می‌کند که وظیفه نگهداری هرکدام از این افراد بر عهده کدام دستگاه قرار دارد.

فارس: ناصر جعفری، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان: با توجه به اقدامات موثری که انجام گرفته از ۱۰ روز پیش تاکنون هیچ تلفاتی در بین حیات وحش استان زنجان در اثر بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک مشاهده نشده است. شیوع بیماری طاعون طی سال جاری در منطقه خرمنه‌سر طارم موجب شد ۱۱۲ راس کل و بز این منطقه در اثر این بیماری تلف شود.

ایسنا: ضیاءالدین شعاعی، مدیر ملی کارگروه مقابله با گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست: وسعت کانون‌های ریزگرد در خوزستان بیش از ۶۰۰ هزار هکتار عنوان می‌شود که ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی این استان نیز به دلیل کم‌آبی در آستانه تبدیل به کانون گرد و غبار هستند.

مهر: محمد درویش، مدیرکل آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست: هنوز با ساخت سد شفارود مخالف هستیم اما فشارها بر سازمان برای ساخت این سد باعث شد تا ساخت سد شفارود را بپذیریم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها