شناسه خبر : 17580 لینک کوتاه

بریده روزنامه‌ها

رمالی و دعانویسی به سبک موبایلی
index:1|width:50|height:20|align:right نوشت: شاید عجیب به نظر برسد اما این روزها بحث فیلترینگ شبکه‌ای مانند تلگرام در حالی مطرح است که برخی در شبکه‌های اجتماعی دیگر با صفحاتی با موضوع فالگیری و حتی دعانویسی فعالیت گسترده دارند. همین که شما کلمه‌ای مانند «فال» را جست‌وجو کنید صفحات متعددی به شما پیشنهاد می‌شود. نکته جالب آنکه برخی از این پیج‌ها برای فعالیت تعیین وقت هم دارند و به عنوان مثال تنها در روز یا ساعت‌های خاصی از هفته افراد می‌توانند وقت بگیرند... با بازکردن برخی از این صفحات با عباراتی مانند آنچه در زیر آمده مواجه می‌شویم: «خداوندا، مرحمتی کن تا تسلی دادن را بیشتر جویم از تسلی یافتن! برای آگاهی از تعرفه‌ها و گرفتن وقت لطفاً با تلگرام یا شماره زیر تماس بگیرید...»

حقوق ۵۰‌میلیونی پزشکان با اجرای طرح تحول سلامت
index:2|width:40|height:20|align:right نوشت: موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد و از امضا‌کنندگان طرح تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت گفت: واقعیت این است که نمایندگان مجلس بر اساس گزارش‌هایی که از حوزه‌های انتخابیه خود دریافت کرده‌اند نسبت به ادامه اجرای طرح تحول سلامت نگران شده‌اند... در حال حاضر در بازار کار به غیر از اکثریتی که دریافتی آنها برمبنای دستمزد حداقلی تعیین می‌شود، تنها تعداد معدودی از بهترین و کارآمدترین فارغ‌التحیصلان رشته‌های فنی و مهندسی به واسطه اشتغال در سمت‌های طراز اول شغلی ممکن است دریافتی تا حدود هشت میلیون تومان در ماه داشته باشند اما در کنار این گروه معدود مشاهده می‌کنیم که از زمان اجرای طرح تحول سلامت دریافتی ماهانه برخی پزشکان دست کم به صورت متوسط تا سقف ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است‌.

تمجید از «فردین» در شبکه سه سیما
index:3|width:40|height:20|align:right نوشت: بهروز افخمی مجری برنامه هفت، در این برنامه گفت سال‌ها پیش در زمان حیات فردین، از او دعوت کرده بود تا در فیلم جهان‌پهلوان تختی، نقش کوتاهی بر عهده بگیرد... افخمی گفت فردین بعد از خواندن سناریو، به شدت آن را پسندیده اما گفته دوست دارد نقش اصلی فیلم را بازی کند، نقشی که «فریبز عرب‌نیا» آن را بازی کرد. چون تهیه‌کننده فیلم اصرار داشته آن را به جشنواره برساند، و از آنجا که در زمان پیشنهاد فردین فقط یک ماه تا جشنواره فاصله بوده، عملاً این همکاری منتفی شد. در پایان افخمی برای محمد‌علی فردین‌ طلب مغفرت کرد. گفته می‌شود مسوولان پخش شبکه سه در نامه‌ای در قبال برنامه هفت این هفته از خود سلب مسوولیت کرده بودند!

لغو اجرای ارکستر به دلیل نوازندگی زنان
index:4|width:40|height:20|align:right نوشت: چندی پیش، رهبر ارکستر‌سمفونیک تهران اعلام کرد قرار است، ارکسترش در افتتاحیه رقابت‌های کشتی باشگاه‌های جهان اجرا داشته باشد و علاوه بر اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، قطعه «ای ایران» و «علمدار» را در این مراسم اجرا کند؛ اما خبر رسید که این اجرا بدون ارائه توضیح مشخصی از سوی مسوولان لغو شده است. علی رهبری در این‌باره گفت: ‌ همه‌چیز برای اجرا آماده بود. صندلی‌ها را برای نوازندگان چیده بودند و همه‌چیز خوب به‌نظر می‌رسید، اما وقتی 15 دقیقه به اجرا زمان مانده بود و ما داشتیم برای اجرای سرود رسمی کشور آماده می‌شدیم، یکدفعه اعلام کردند که زنان نباید روی صحنه ساز بزنند... من از این اتفاق ناراحت شدم و گفتم امکان ندارد این دستور را بپذیرم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها