شناسه خبر : 17120 لینک کوتاه

بریده روزنامه ها

شغل ملک‌مطیعی پس از خداحافظی از سینما
index:1|width:60|height:25|align:right با ناصر ملک‌مطیعی گفت‌وگویی انجام داده است. در بخشی از این گفت‌وگو آمده است: «... آن زمان منزلم در میدان شیخ بهایی نزدیک ونک بود. اول می‌خواستم مرغ‌فروشی باز کنم که تصمیمم عوض شد. در نهایت قنادی باز کردم که کام مردم را هم شیرین کنم. سه، چهار سال بعد از انقلاب این کار را انجام دادم ... با اینکه خیابان ما خیلی پرت بود اما مردم از ما خرید می‌کردند... یک روز یکی از رفقایم آقای دارایی‌زاده که مربی کاراته بود از من خواست به شرکت آنها بروم؛ شرکت مشاوران املاک در خیابان جردن. از من خواست فقط مدیر روابط ‌عمومی آنها باشم و کاری به خرید و فروش خانه نداشته باشم. از همان زمان در آن محل هستم و بچه‌ها خیلی من را دوست دارند و پاتوقی است برای من و دوستانم.»

لغو عضویت خبرنگاران خارج‌نشین از انجمن صنفی
index:2|width:60|height:25|align:right نوشت: ماشاءالله شمس‌الواعظین از اعضای هیات‌رئیسه انجمن صنفی خبرهای امیدبخشی به روزنامه‌نگاران داد. وی گفت: بر اساس گفت‌وگوهای صورت‌گرفته، قول مساعد داده شده که تا پایان دی‌ماه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران دوباره بازگشایی شده و وظایف روزنامه‌نگاران بر دوش این انجمن نهاده می‌شود... گفت‌وگوهایی تاکنون صورت گرفته و بر اساس دستور مساعد رئیس‌جمهوری سه وزیر کار، ارشاد و اطلاعات برای حل‌وفصل این موضوع انتخاب شده‌اند. نخستین وظیفه انجمن اعاده انتخابات هیات‌مدیره است. بر این اساس ابتدا باید مجمع عمومی فوق‌العاده را برای برگزاری انتخابات و انتخاب هیات‌مدیره جدید برگزار کنیم. فراخوان برای عضویت و پالایش اعضا و حذف اعضایی که به خارج از کشور رفته‌اند از دیگر اولویت‌های انجمن صنفی روزنامه‌نگاران است.

سن روابط پیش از ازدواج به راهنمایی رسید
index:3|width:60|height:25|align:right نوشت: محمود گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش با بیان اینکه رابطه قبل از ازدواج رو به افزایش است، تاکید کرد: «این روابط از سنین راهنمایی شکل می‌گیرد و لازم است سامان یابد، امروزه با افزایش سن ازدواج و بی‌میلی به ازدواج روبه‌رو هستیم... بسیاری از دختران تحصیل‌کرده همسر مناسب پیدا نمی‌کنند که به آن تجرد ناخواسته می‌گویند و این نوع تجرد بین دختران در حال افزایش است... بخش عمده بحران‌های زندگی مشترک و طلاق زوجین از انتخاب نامناسب همسر نشات می‌گیرد و حتی بسیاری از خانواده‌های تحصیل‌کرده آگاهی کافی درباره ملاک‌های انتخاب همسر ندارند... بیش از 30 درصد از ازدواج‌ها در شهرهای بزرگ در کمتر از چهار سال به طلاق منجر می‌شود.»

احمدی‌نژاد به فرهنگ لطمات جبران‌ناپذیری وارد کرد
index:4|width:60|height:25|align:right نوشت: مجید مجیدی کارگردان سه‌گانه «محمد» با شبکه المیادین لبنان گفت‌وگویی را انجام داده است. در بخشی از این گفت‌وگو تاکید شده است: «...‌بعد از انقلاب ایران توانست سینمای پیشرو و نوینی را به دنیا ارائه کند هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی‌... متاسفانه همیشه سلایقی هست که می‌آیند و بر روی این حرکت تاثیر می‌گذارند و در این هشت سال دوره ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد این اتفاق افتاد... متاسفانه این نگاه خیلی نگاه سطحی بوده است و در این هشت سال از دولت احمدی‌نژاد در حوزه‌ فرهنگ و هنر لطمات جبران‌ناپذیری را خوردیم... متاسفانه در دولت آقای احمدی‌نژاد مدیران خوبی در این عرصه وجود نداشتند، مدیران خیلی سطح پایین بودند و برنامه و هدف مشخصی نداشتند و خیلی کلیشه و شعاری برخورد کردند‌...»

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها