شناسه خبر : 16832 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: پنج نفر در پشت صحنه فیلم ده‌نمکی کشته شدند.

خبرآنلاین: شهیندخت ملاوردی ‌معاون رئیس‌جمهور در امور زنان: بسیاری از موانع و مشکلات زنان که نیازمند اصلاح قوانین و مقررات موجود است، به دلیل قضایی بودن یا قرار گرفتن در حیطه وظایف سازمان دیگر، مستلزم جلب نظر موافق و همیاری سایر قوا در این زمینه است.

مهر: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه فقط 10 درصد روستاییان و عشایر تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی هستند، گفت: از میان 14 میلیون جمعیت دارای شرایط بیمه، فقط یک میلیون نفر تحت پوشش این صندوق هستند.

شرق: عمارت کلاه فرنگی ناصرالدین‌شاه در میدان سپاه تهران (عشرت‌آباد) بالاخره پس از گذشت 37 سال از آخرین باری که مرمت شد، قرار است پیش از اینکه فرسایش گذر زمان، تاریخ را در آن از بین ببرد با تفاهم سپاه، میراث فرهنگی و شهرداری عملیات نجات‌بخشی‌اش آغاز شود و موزه‌ «انقلاب» یا «جنگ» در آن شکل گیرد.

ایسنا: علی‌اکبر محزون مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و جمعیت سازمان ثبت احوال کشور: طی 9ماهه نخست امسال یک میلیون و 93 هزار و 886 واقعه ولادت به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5/2 درصد افزایش دارد.

انتخاب: معاون توسعه منابع وزارت بهداشت: تورم بخش سلامت بالای ۶۰ درصد است.

فارس: وزیر علوم در مراسم تجلیل از نخبگان اعلام کرد؛ 150 میلیارد دلار خسارت با خروج سالانه 150 هزار نخبه

ایرنا:‌ روزی پنج هزار حمله قلبی در کشور رخ می‌دهد.

فارس: فرمانده ناجا: نیروی انتظامی از کارآمدترین پلیس‌های دنیاست.

تسنیم: تعطیلات برفی به یزد هم رسید.

ایلنا: زاهدان و شیراز سفیدپوش شدند.

مهر: رئیس بنیاد شهید خبر داد: جان‌باختگان حادثه کهریزک در نوبت احراز شهادت

ایلنا: احمد مسجدجامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران: اسباب‌بازی‌های سنتی تهران شناسنامه‌دار می‌شوند.

ایرنا:‌ شهلا میرگلوی بیات عضو کمیسیون بهداشت: وزارت بهداشت، با درخواست این کمیسیون مبنی بر رسانه‌‌ای شدن اسامی پزشکان زیرمیزی‌بگیر مخالف است.

اعتماد: سیدحسین حسینی آذرنوشان مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران: افرادی که تمکن مالی مناسبی داشته باشند والدین آنها را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار نمی‌دهیم.

ایرنا: سیدمجتبی شفیعی رئیس ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت: با پیشنهاد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و تصویب هیات دولت هرگونه استفاده، نگهداری یا فروش خودروهای فرسوده دولتی ممنوع شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها