شناسه خبر : 15879 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: حسین اسدبیگی، رئیس اورژانس اجتماعی کشور، از شناسایی 780 نوزاد و کودک مسموم‌شده با موادمخدر طی 9‌ماهه اول سال 95 خبر داد. 533 نفر از آنها از طریق مراکز درمانی به اورژانس اجتماعی گزارش داده شدند. از این 780 نفر 392 نفر دختر و 388 نفر پسر بودند. در بین این 780 نفر، 384 نوزاد با مسومیت با موادمخدر (معتاد) به دنیا آمده بودند.
فارس: محمد‌حسن سرابیان، رئیس ستاد طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: رسیدگی به ٥٨ هزار و ٣٨٣ فقره پرونده در شعب ثابت و سیار صورت گرفت که تعداد ١٠ هزار و ٣٤٣ فقره در شعب سیار رسیدگی شد.
ایسنا: احمد دلبری، رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، گفت: درحال حاضر 9 درصد مردان سالمند و 49 درصد زنان سالمند بدون همسر و تنها زندگی می‌کنند؛ این درحالی است که بیش از 70 درصد مردان تنهای سالمند و 30 درصد از زنان تنهای سالمند، احساس نیاز به ازدواج مجدد را ابراز کرده‌اند.
ایرنا: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد عامل جنایت بلوار فردوس شرق اعتراف کرده که به علت حرکت ورود ممنوع (تخلف رانندگی) با یک مرد 62 ساله درگیر شده و او را به قتل رسانده است.
فارس: آیین‌نامه تعرفه‌های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال 1396 به پیشنهاد سازمان پزشکی قانونی کشور و با موافقت رئیس قوه قضائیه، ابلاغ شد. هزینه مومیایی کردن جسد 30 میلیون ریال و صدور مجوز سقط جنین درمانی، 500 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
مهر: حدود ۱۲ هزار محکوم غیرعمد در زندان‌ها تحمل کیفر می‌کنند، از این جمعیت حدود ۲۲۶ نفر را زندانیان زن جرائم غیرعمد تشکیل می‌دهند و ۹۰ درصد آنان هیچ سابقه کیفری ندارند. بیشترین علت حبس زندانیان زن جرائم غیرعمد مربوط به صدور چک است، این دسته از بدهکاران مالی بابت صدور چک و در بسیاری موارد به دلیل ضمانت از دوستان، بستگان و متاسفانه همسران با ضمانت از طریق برگه‌های بانکی روانه زندان شده‌اند.
ایرنا: رضا غلامی، مسوول برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت، درمان و ‌آموزش پزشکی، اعلام کرد: با اجرای طرح سلامت نوروزی یک میلیون و 600 هزار کیلوگرم ماده غذایی فاسد در تعطیلات نوروز معدوم شد و بیش از 43 هزار واحد صنفی غیر‌بهداشتی تعطیل شد.
ایسنا: باقر بهرامی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان ‌غربی، گفت: صبح دوشنبه 14 فروردین‌ماه 12 دانش‌آموز و معلم در مدرسه‌ای در یکی از روستاهای شاهین‌دژ دچار مسمومیت با گاز CO شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها