شناسه خبر : 15295 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها

index:1|width:43|height:20|align:right چهار ماه زندان در انتظار مایلی‌کهن
نوشت: طبق اخبار واصله دادگاه بر اساس شکایت علی دایی، محمد مایلی‌کهن را به زندان محکوم کرده و از آنجا که حکم فوق بر اساس رای صادره، «تعزیری» است، امکان خرید آن وجود ندارد. سرمربی اسبق تیم ملی در این‌باره گفت: «...بر اساس رای دادگاه بدوی، من به چهار ماه زندان تعزیری و 100 هزار تومان جریمه محکوم شده‌ام. البته فعلاً زندان من قطعی است و این پرونده می‌تواند با اعتراض، به دادگاه تجدیدنظر هم برود...هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام اما شاید این کار را نکنم!... زندان که فقط جای آدم‌های بد و خلافکار نیست. بعضی از مردها و افراد شریف هم بوده‌اند که به خاطر یکسری مشکلات و اتفاقات به زندان افتاده‌اند... می‌روم زندان و چند صباحی از هیاهو و رسانه‌ها دور می‌شوم...»

index:2|width:43|height:20|align:right انتقاد نماینده اصولگرا از پوشش بانوان در سیما
در یادداشتی به قلم مجتبی رحماندوست نماینده اصولگرای مجلس نوشت:... سیمای جمهوری اسلامی ایران در ماه‌های اخیر کشف جدیدی کرده است... بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی از حضور زنانی پر شده است که در خدمت آگهی‌های بازرگانی درآمده‌اند. ظاهراً صدا و سیما هم عفاف و هم حجاب را در پوششی می‌بیند که موی خانم‌ها دیده نشود و غافل است از مدل‌های حضوری که آنان در این آگهی‌ها حضور پیدا می‌کنند که هم با مصادیق عفاف مغایر است و هم با مصادیق حجاب. به برکت اقدام صدا و سیما، فروش کالاهایی که خانم‌ها در وضعیت فعلی در خدمت تبلیغ آنها قرار دارند بالا رفته است و زن، جایگاه واقعی خود را بازیافته است. این کشف جدید را به سیما تبریک می‌گویم.

index:3|width:60|height:20|align:right روایت مجری معروف آمریکایی از تهران
نوشت: آنتونی بوردین مجری معروف برنامه آشپزی «مهمان ناخوانده» تجربه سفر خود به ایران را با مخاطبان سی‌ان‌ان در میان گذاشت. او که اوایل سال جاری به ایران سفر کرده بود، ایرانیان را مهمان‌دوست، غذاهای ایرانی را لذیذ و رفتار مسوولان در جمهوری اسلامی را دوستانه توصیف کرده است. او گفت: «مردمی بسیار زیاد مهربان و مهمان‌دوست میزبان بودند. من شگفت‌زده شده بودم، زیرا تهران آمریکایی‌ترین شهری است که تاکنون دیده‌ام. از تفاوت بین ایران سیاسی که با خبرها می‌شنویم و ایران واقعی که ایرانی‌ها هر روز در آن زندگی می‌کنند، خشنودم... در رستورانی در شهر تهران، که روی هر میز پرچم کشورهای مختلف را گذشته بودند، از من معذرت‌خواهی کردند و گفتند ببخشید، همه پرچم‌های آمریکای ما سوخته‌اند.»

index:4|width:60|height:20|align:right مجیدی فیلم هندی می‌سازد
نوشت: بر اساس اطلاعات رسانه‌های هندی «سوشانت سینگ راجپوت» بازیگر سرشناس هندی قرار است در فیلم «باغ‌های معلق» مجید مجیدی فیلمساز تحسین‌شده ایرانی ایفای نقش کند. مجیدی در نظر دارد این فیلم را به طور کامل با عوامل هندی جلوی دوربین ببرد. در جریان این سفر او با «کای پو چه» بازیگر هندی دیدار کرد و از آن زمان با او در تماس بوده است. مجیدی ماه آینده میلادی (سپتامبر) به منظور انتخاب بازیگران فیلم «باغ‌های معلق» به هندوستان سفر می‌کند. این سفر به علت مشغله او در کارهای پس از تولید فیلم جدیدش، «محمد(ص)» به تعویق افتاده است. مجید مجیدی طی بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر گفت: من همیشه می‌خواستم که در هند فیلم بسازم چون همیشه احساس قرابت فرهنگی خاصی میان هند و ایران می‌کردم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها