شناسه خبر : 14799 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با رسانه‌ها

مهر: بر اساس ابلاغیه رئیس‌‌جمهور، در سال 1393 ایجاد هرگونه موسسه و شرکت دولتی، توسعه تشکیلات داخلی دستگاه‌های اجرایی و صدور احکام بازنشستگی پیش از موعد ممنوع شد.

خبرآنلاین: محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه‌ قضائیه: اگر غرب به زنا افتخار می‌کند ما هم باید از حکم رجم با قاطعیت و جدیت دفاع کنیم. ما از رجم و هیچ‌یک از احکام اسلامی خجالت نمی‌کشیم؛ بلکه پشت سر احکام اسلامی مانند کوه هم باید بایستیم.

شرق: همایون شجریان در پاسخ به انتقادات درباره کلیپ کجا رفتی: ...‌ساخت کلیپ برای موسیقی اصیل، امری است که تا به حال به ندرت در داخل ایران اتفاق افتاده است و صد درصد حرکت روبه کمال خواهد داشت‌... هرگونه بازتابی در مورد کلیپ و آهنگ چرا رفتی برای من و خالقان اثر قابل توجه است و بعضاً برخی از این انتقادات می‌تواند سازنده باشد. حتی نگاه طنز به یک اثر، یا کاریکاتوری از یک چهره می‌تواند دوست‌داشتنی باشد؛ به شرط آنکه حرمت‌ها را نگه داریم.

ایسنا: مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از افتتاح خانه‌های میان راهی مخصوص مردان و زنان معتاد در حال ترک با آغاز سال 93 خبر داد. /بر اساس شیوع‌شناسی سال 92، تماس‌های برقرار‌شده با خط ملی اعتیاد و گزارش‌های مراجع ذی‌صلاح، در میان گروه سنی زیر 18 سال اعتیاد روبه افزایش است.

ایرنا: معاون وزیر ارتباطات: حملات به سایت هدفمندی خنثی شد.

ایسنا: میزان تخت‌های روانپزشکی در کشور یک‌پنجم نیاز واقعی است.

ایرنا: انوشیروان محسنی ‌بندپی، مدیرعامل بیمه سلامت: داشتن بیمه جزو شروط ازدواج و دریافت گذرنامه می‌شود.

اعتماد: عمر نخستین موزه مطبوعات کشور یک سال بیشتر کفاف نداد و پس از تعطیلی به سازمان اوقاف تحویل شد. موزه ملی مطبوعات در دوم مرداد سال 92 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد وقت و برخی از اهالی رسانه و مطبوعات کشور در یکی از مکان‌های تاریخی تهران موسوم به «بقعه سر قبر آقا» رونمایی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

ایرنا: محمود واعظی، وزیر ارتباطات، در مورد مخالفتش با فیلتر برخی شبکه‌های اجتماعی مانند مسنجر واتس‌اپ گفت: ما بر این باوریم که هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی نباید به دلیل مسائل اقتصادی و تسهیلاتی که برای کاربران فراهم می‌کنند فیلتر شوند؛ مگر اینکه این شبکه‌ها مضرات دیگر یا بحث مشکلات اخلاقی را به دنبال داشته باشند.

خبرآنلاین: سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس: پرسپولیس و استقلال، تخلفات مالی دارند./سرخابی‌ها امسال باید خصوصی شوند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها