شناسه خبر : 1471 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: سید محمدعلی شهیدی در مورد تعداد خانواده‌های شهدای مدافع حرم که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند، گفت: ما آنچه سپاه قدس اعلام می‌کند، را بلافاصله تحت پوشش قرار می‌دهیم، اکنون تعدادی بالغ بر ۲۰۰ نفر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از کشور خودمان را تحت پوشش قرار دادیم. / تعداد جانبازان کم بوده و به ۲۰ نفر نیز نمی‌رسد، اما به هر حال آنها هم زیر پوشش بنیاد قرار می‌گیرند.
اعتماد: خبر «حذف شش گروه از مشاغل سخت و زیان‌آور» مدتی است که شنیده می‌شود. اما پس از اعتراض در جامعه کارگری تامین اجتماعی فعلاً برای حذف پنج شغل کارگری از این فهرست دست نگه داشته است. پس از انتشار خبر حذف خبرنگاری از فهرست مشاغل سخت، حساب توئیتر روزنامه ایران به نقل از مدیرکل فنی و مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی نوشت: خبرنگاری همچنان جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است.
مهر: محمدتقی جغتایی، رئیس کنگره بین‌المللی دانش اعتیاد: اعتیاد زنان به مواد مخدر رو به افزایش است.
مهر: آیین‌نامه «نحوه استفاده از سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی» که توسط مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری و با همکاری سیدمحمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه شده بود به تصویب صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه‌ قضائیه رسید.
ایرنا: منصور مجاوری مسوول کمیته ملی شیر مدارس خبر داد؛ توزیع ۸۰۰ میلیون پاکت شیر میان دانش‌آموزان.
خبرآنلاین: عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر از تعطیلی شش مدرسه در منطقه ۱۸ خبر داد.
تسنیم: وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد این کشور برای دادن ویزای حج به ایرانیان ساکن اروپا مشکلی ندارد و دو الی سه دفتر برای ارائه خدمات به زائران ایرانی ساکن اروپا و آمریکا و دیگر مناطق دنیا در مکه مکرمه باز خواهد شد.
ایسنا: پرویز فتاح رئیس کمیته امداد: ۳۰ هزار خانواده آسیب‌دیده از اعتیاد تحت پوشش امداد هستند.
مهر: سیدحسین هاشمی استاندار تهران: شهروندان استان تهران ۷۰۰ میلیارد تومان یارانه دریافت می‌کنند. گدایان پایتخت درآمدی بین ۳ تا ۲۰ میلیون تومان دارند.
مهر: اداره کل بحران و مناطق محروم کمیته امداد: دو میلیون خانوار کمیته امداد تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.
مهر: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو: وزارت بهداشت پنج میلیارد تومان برای رایگان شدن پانسمان‌های بیماران پروانه‌ای در هر سال اختصاص داده و تاکنون حدود ۴۰۰ مبتلای این بیماری در کشور شناسایی شده که از این اعتبار می‌توان برای تامین مکمل و برخی داروهای مورد نیاز این بیماران هم استفاده کرد. البته بیماری «ای‌بی» هنوز درمان و داروی قطعی ندارد و مسوولیت ما تامین لوازم پزشکی و دارویی مورد نیاز این بیماران است اما در شرایط فعلی نمی‌توانیم کار بیشتری برای این بیماران انجام دهیم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها