شناسه خبر : 1450 لینک کوتاه

بریده روزنامه‌ها

ابلاغیه‌ای برای جریمه بدحجاب‌ها دریافت نکرده‌ایم
index:1|width:40|height:20|align:right نوشت: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران در مورد جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر اظهار داشت: در خصوص جمع‌آوری متکدیان مسوولیت اصلی با شهرداری است اما نیروی انتظامی برای شناسایی و جمع‌آوری آنها آمادگی کامل را دارد. اگر سازمان‌هایی که مسوولیت تحویل و نگهداری متکدیان را دارند اعلام آمادگی کنند ما در کمتر از 48 ساعت همه آنها را جمع خواهیم کرد. وی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر بیان داشت: نیروی انتظامی در این زمینه اعلام آمادگی می‌کند و اگر محلی برای نگهداری آن باشد حداکثر ظرف 10 روز آنها را جمع می‌کند. او درمورد جریمه بدحجابان گفت: تا‌کنون ابلاغی برای ما نیامده اما ناجا موظف است طبق قانون با هر کسی که خلاف قانون عمل کند برخورد کند.

تنباکوی قلیان‌ها شیشه و آمفتامین ندارد
index:2|width:30|height:20|align:right نوشت: ۱۰ روز از وقتی که وزارت بهداشت وجود شیشه در تنباکوی قلیان‌ها را تایید کرد، می‌گذرد و حالا این «تایید» وزارت بهداشت توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و بعد از آن، رئیس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران تهران تکذیب شده است. «محمد بخشنده»، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اخبار و گزارش‌های اخیر را تکذیب کرد و گفت: ما نیز نسبت به این مسائل حساس هستیم و تاکنون چنین مواردی نداشته‌ایم. ضمن اینکه هرگونه مواد مخدر کشف‌شده به اداره مبارزه با مواد مخدر پلیس منتقل می‌شود، اما تاکنون تنباکویی آلوده به شیشه به این مرکز ارائه نشده است و «غلامرضا حیدرعرب»، رئیس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران تهران هم گزارش‌های اخیر را کذب محض دانست و گفت این اتحادیه قطعاً این مساله را از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

ناجا: نیمی از مردم موافق گشت ارشادند
index:3|width:50|height:20|align:right نوشت: سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا، در برنامه‌ای تلویزیونی به نتایج تحقیقی اشاره کرد که در آن ۵۰ درصد مردم با ادامه‌دار بودن گشت‌های ارشاد موافقت داشتند. او تاکید دارد این اقدامات از سوی پلیس، تاثیر مثبتی بر روند حجاب در جامعه گذاشته است و شواهد متقنی وجود دارد که اگر این اقدامات از سوی پلیس انجام نمی‌شد، وضع بدتر از الان می‌شد و اقدامات ما بازدارندگی داشته است. البته توجه کنید که نیروی انتظامی در بین ۲۶ دستگاه مسوول، آخرین حلقه است و لازم است باقی دستگاه‌ها نیز وارد عمل شوند... ماموران آموزش‌دیده مسوول برخورد با این افراد هستند و در مرحله اول از طریق ارشاد و تذکر موضوع را رفع می‌کنند و در مرحله بعد برخی محرومیت‌های اجتماعی شامل توقیف خودرو و... اعمال می‌شود.

۱۴۰ ازدواج از طریق سامانه همسان‌گزینی
index:4|width:20|height:20|align:right نوشت: طرح ملی همسان‌گزینی با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و سایت تبیان از اردیبهشت‌ماه سال جاری به‌طور رسمی آغاز به کار کرده است. زهره حسینی، مدیر طرح ملی همسان‌گزینی در جمع خبرنگاران آمارها و میزان مراجعات به سامانه همسان‌گزینی را تشریح کرد و گفت: شمار ثبت‌نام‌کنندگان در سایت همسان‌گزینی تاکنون ۱۷ هزار و۵۰۰ نفر بوده است. از این تعداد ثبت‌نام‌کننده، هشت درصد سابقه ازدواج قبلی داشته‌اند. از مدت اجرایی شدن این طرح تاکنون، چهار هزار و ۵۰۰ معرفی و ۱۴۰ مورد ازدواج رخ داده است... متولدین دهه‌های ۶۰، ۵۰ و ۴۰ و پس از آن متولدین دهه ۷۰ از بیشترین مراجعان به سایت همسان‌گزینی تبیان هستند، ضمن اینکه زنان و مردان متولد دهه ۶۰ به یک میزان در سایت ثبت نام کرده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها