شناسه خبر : 1419 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: تاکسی‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت وارد می‌شوند.

ایلنا: وزیر کار: توزیع کارت سلامت الکترونیک در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

فارس: محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تشکیل کارگروه ویژه طلاق با همکاری ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه، سازمان بهزیستی و معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری خبر داد.

ایرنا: پریسا طاهری، رئیس اداره کل سالمندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه 2/8 درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند، گفت: پیرترین استان کشور در حال حاضر گیلان و جوان‌ترین استان سیستان و بلوچستان است.

فارس: سیدرضا غلامی، معاون مرکز سلامت، محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: نتایج بررسی محصولات صنعتی لبنی 10 استان، نشان‌دهنده نبود مطلوبیت این فرآورده‌ها در درجه‌های مختلف است.

مهر: رضا ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت: 50 درصد از سرطان‌ها قابل ‌پیشگیری هستند و از طرفی 50 درصد بیمارانی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، قابل ‌درمان هستند. یکی از مهم‌ترین موضوعات مهم در مورد بروز سرطان این است که با افزایش سن متوسط جامعه، کنترل بیماری‌های واگیر و افزایش عوامل خطر سرطان‌ها میزان بروز سرطان در تمام دنیا در حال افزایش است.

ایرنا: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو: در برنامه داریم که تا پایان سال 1393 از وضعیت آلودگی و باقی‌مانده سموم در آن دسته از میوه‌ها، سبزیجات و صیفی‌جاتی که در سبد مصرفی مردم به عنوان اقلام اصلی محسوب می‌شوند، تصویر دقیقی به دست آوریم.

ایلنا: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش: 50 درصد نیروهای آموزش و پرورش ظرف 10 سال آینده بازنشسته می‌شوند./ مبلغ 250 میلیارد تومان برای امر کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش در بودجه سال جاری پیش‌بینی شده است.

اعتماد: وزیر بهداشت در راستای اجرای وعده‌های رئیس‌جمهوری درباره کاهش هزینه‌های درمانی بیماران در پی این است که بتواند غیر از کاهشی که طرح ملی تحول سلامت در زمینه کاهش 90‌درصدی هزینه پرداختی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای بیماران بستری ایجاد کرده، بیماران خاص و صعب‌العلاج را هم در فهرستی قرار دهد که غیر از این کاهش 90درصدی از سایر تخفیف‌ها هم بهره‌مند شوند.

ایسنا: سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام: با گذشت هشت ماه از سال 2014 محققان ایرانی با تولید 25 هزار و 217 مقاله نمایه‌شده در اسکوپوس در رتبه پانزدهم تولید علم جهان قرار گرفته‌اند./ رتبه ترکیه که یکی از کشورهای نوظهور علمی در منطقه و در بین کشورهای اسلامی است با تولید 22 هزار و 311 مدرک -2906 مدرک کمتر از ایران- نوزدهم است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها