شناسه خبر : 13712 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها: حدود ٨٠‌ درصد زندانیان و خانواده‌های آنها در مناطق حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیر‌رسمی سکونت دارند...‌سال گذشته ٢٠١‌ هزار نفر از افرادی که وارد زندان‌ها شدند، متاهل بودند. فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل بین 8 تا ١٠‌درصد کاهش ورودی داشتیم. این کاهش ورودی به دلیل سیاست‌ها و دستورالعمل‌های ریاست قوه قضائیه حاصل شده است.
شهروند: معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست:‌ در بحث حیوان‌آزاری، لایحه حمایت از حیوانات را ارائه کردیم.‌ / در ٤٠‌سال گذشته ٩٠‌درصد حیات‌وحش از بین رفته‌ است.
مهر: مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران: دولت به تعهداتش در قبال ساخت مترو تهران عمل کند.
فارس: اکبر رجبی، مدیرعامل جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها: طبق آمارهای میدانی از ١٦ هزار نفر کارتن‌خواب در تهران، هزار نفر زن هستند. زمانی در خیابان‌ها فقط مردان کارتن‌خواب را می‌دیدیم اما اکنون در هر پاتوق پنج‌نفره، یک زن هم دیده می‌شود. در حال حاضر ١٢ کودک کارتن‌خواب داریم. اغلب این افراد خانواده ندارند. / متاسفانه در منطقه 4 که پاتوق آن خاک‌سفید است و سال‌ها نیروی انتظامی برای پاکسازی آن تلاش کرده الان حدود شش ماه است که دوباره حضور کارتن‌خواب‌ها را در آنجا می‌بینیم.
ایسنا: قادر کریمی جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ: طرح ویژه انضباط شهری از نیمه دوم سال مجدداً آغاز خواهد شد.
ایلنا: محمد حقانی رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران از تبدیل پهنه‌های فضای سبز تهران (S) در زمین‌های ذخیره شهر به تجاری آن هم با اطلاع کمیسیون ماده ٥ ابراز نگرانی کرد وگفت: با ادامه این فرآیند تا ١٠‌ سال دیگر از عرصه‌های عمومی تهران جز معابر و چند پارک چیز دیگری باقی نمی‌ماند.
مهر: اسفندیار چهاربند، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام ۱۲ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۴۴۶ دانش‌آموز در سامانه سناد تا پایان امروز خبر داد.
ایرنا: سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح همچنان ادامه دارد، اعلام کرد: پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام در سماح از شنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.
تسنیم: آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، مرجع تقلید: در هیچ زمانی ابزار گناه مانند دوره کنونی نبوده و تمام مفاسد شرق و غرب در فضای مجازی ریخته شده است، این فضا لجن‌زار متعفنی شده از همین رو در این شرایط فعالیت خواهران طلبه باید بیشتر باشد چراکه جامعه زنان بیشتر مورد تهاجم هستند و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها