شناسه خبر : 13448 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد؛ ممنوعیت صدور کارت پایان خدمت برای مشمولان بی‌سواد.
فارس: مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اجرای سنجش تحصیلی برای یک میلیون و ۷۰۰ هزار نوآموز در سال جاری خبر داد.
مهر: در روزهای میانی هفته پیش کیفیت هوای ارومیه در وضعیت اضطرار قرار گرفت. منشأ آلودگی هوای ارومیه، ورود گرد و غبار از کشورهای خارجی عنوان شد.
فارس: ایران به جمع ۱۴۰ کشور ثبت بین‌المللی اختراعات پیوست.
ایرنا: سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت: رشد ایدز در ایران سالانه ۱۰ درصد است و الگوی ابتلا به این ویروس به سمت ارتباطات جنسی پرخطر رفته است.
انتخاب: رحمت‌الله حافظی عضو شورای شهر تهران: فاصله میان جنوب و شمال شهر باید به طور حقیقی کاهش یابد.
شهروند: ایرج خسرونیا، رئیس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی خبر داد؛ شکایت از بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده است. محکومیت برخی پزشکان مشهور متخلف به سه تا شش ماه محرومیت از طبابت
ایرنا: محمود سروش، رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد؛ اجرای طرح مطالعاتی غربالگری هپاتیت در مهمانشهرهای اتباع خارجی
مهر: علیرضا آذردرخش، رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا: تضییع حقوق حیوانات طبق قانون مجازات اسلامی جرم بوده و به نوعی ترویج خشونت نیز محسوب می‌شود از طرفی نظم عمومی جامعه را برهم زده و بهداشت عمومی را به مخاطره می‌اندازد، از این‌رو پلیس فتا نسبت به شناسایی افرادی که کلیپ حیوان‌آزاری خود را در فضای سایبر انتشار می‌دهند، اقدام و به مقام قضائی معرفی خواهد کرد.
ایسنا: سازمان بهزیستی: ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات تخصیصی معاونت زنان ریاست‌جمهوری به بهزیستی برای زنان آسیب‌پذیر هزینه می‌شود.
ایسنا: پلیس به کمپین #بین _خطوط _ می‌رانم پیوست.
ایسنا: شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده از ارائه لایحه اصلاح پاره‌ای از قوانین حوزه زنان و خانواده به دولت در ماه جاری خبر داد.
ایرنا: علی عامری‌سیاهویی، معاون بیولوژیک سازمان حفظ نباتات: سالانه 5 /1 درصد از سطح جنگلی ایران در حال از بین رفتن است که به‌طور متوسط سالی سه هزار هکتار جنگل می‌شود و این یک زنگ خطر بسیار جدی برای کشور است.
شهروند: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به بررسی آبلیموهای موجود در بازار در سال گذشته، از تقلب در ۶۰درصد این آبلیموها خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها