شناسه خبر : 1235 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

مهر: علی‌محمد ذوالفقاری، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، با بیان اینکه امسال هر ایرانی به طور متوسط حدود سه هزار تومان صدقه پرداخت کرده است، افزود: بر اساس تحلیل‌های انجام‌شده خیران روزانه ۱۱ تومان و ماهیانه ۳۱۸ تومان برای رفع مشکلات مددجویان از طریق پرداخت صدقه با کمیته امداد مشارکت کرده‌اند؛ مردم خیر کشورمان در ۹‌ماهه امسال از طریق روش‌های نوین حدود چهار میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.
ایسنا: تقی مهری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، از شماره‌گذاری بیش از 950 هزار خودرو سواری در 9ماهه امسال خبر داد.
میزان: دادستان پاکدشت از دستگیری فردی خبر داد که ادعای خدایی در روی زمین می‌کرد و مدعی شده است که در شمایل حضرت موسی (ع) آمده است.
ایرنا: بابک زمانی، رئیس انجمن سکته مغزی ایران، با بیان اینکه روزانه حدود 150 نفر در تهران سکته مغزی می‌کنند، تاکید کرد: افزایش آگاهی مردم در خصوص زمان طلایی، کمک شایانی به بیماران حاد سکته مغزی می‌کند.
مهر: مسعود قاسمی، رئیس انجمن آترواسکلروز ایران، گفت: روزانه دست کم ۳۰۰ نفر در کشور به دلیل بیماری‌های قلبی-‌عروقی جان خود را از دست می‌دهند.
ایرنا: علی‌اکبر سیاری، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: هیچ ماموری از وزارت بهداشت برای خونگیری به در خانه مردم مراجعه نمی‌کند.
تسنیم: حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، از موافقت این کمیسیون با ماده واحده طرح الحاق یک ماده به قانون مجازات مبارزه با مواد مخدر مبنی بر حذف مجازات اعدام خبر داد.
ایسنا: معصومه آباد، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران، با بیان اینکه 17 هزار بازدید توسط سازمان آتش‌نشانی از ساختمان‌های عمومی و خصوصی انجام شده است که 3000 ساختمان اخطاریه ایمنی دریافت کرده‌اند، گفت: عمده این ساختمان‌ها در مناطق بافت فرسوده که ساختمان‌های قدیمی داشتند وجود داشت.
فارس: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور، گفت: ۱۰ میلیون نفر در حوزه قاچاق مواد مخدر با ۱۵۰۰ میلیارد دلار گردش مالی و شش هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار سود ناشی از قاچاق مواد مخدر در دنیا وجود دارد.
ایسنا: در دومین روز از مرحله چهارم رقابت‌های جام جهانی داخل سالن در لاس‌وگاس آمریکا، کمانداران ایران موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها