شناسه خبر : 11201 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

اعتماد: پایگاه خبری اعتیاد «ادنا»؛ اولین و تنها پایگاه خبری کشور با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و بی‌طرفانه در زمینه اعتیاد افتتاح شد.

خبرآنلاین:‌ پلنگ ایرانی بیمه می‌شود.

ایسنا: علیرضا جزینی، قائم‌مقام ستاد مبارزه با موادمخدر: سال گذشته ۴۷۲ نفر از اعزام به حج تمتع و عمره مفرده به علت حمل موادمخدر بازماندند و ۴۷ گذرنامه هم به همین دلیل باطل شد.

ایرنا: سید‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت به سازمان غذا و دارو یک ماه فرصت داد تا مشخص کند کدام آب‌های بطری شده واقعاً آب‌معدنی هستند و کدام‌ها به نام آب‌معدنی به مردم عرضه می‌شوند و آیا بطری و بسته‌بندی آنها برای سلامت انسان مضر هست یا نه.

مهر: فاطمه رهبر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: دو فوریت طرح کاهش ساعت کاری بانوان در صحن علنی مجلس اعلام وصول می‌شود.

فارس: معصومه ابتکار درباره آخرین وضعیت ببر سیبری: هم‌اکنون دومین منطقه برای حفاظت از این ببر معرفی شده است ولی ملاحظاتی وجود دارد که انتقال و جابه‌جایی آن را به تاخیر می‌اندازد. در همان زمان انتقال این ببر به ایران، سازمان حفاظت محیط‌زیست برنامه خاصی برای آن نداشت و هم‌اکنون نیز برنامه خاصی به جز اینکه از مرگش جلوگیری کنیم و بیماری‌اش خوب شود، نداریم.

ایلنا: سید‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام درمانی نیازمند ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم در حالی که فقط سه درصد از بودجه کشور به ساخت بیمارستان اختصاص داده شده است.

مهر: غلامرضا حیدر‌عربی، رئیس صنف قهوه‌خانه‌داران: قهوه‌خانه در ایران سابقه ۵۰۰‌ساله دارد، نمی‌توان انتظار داشت همه قهوه‌خانه‌ها قلیان‌های خود را کنار بگذارند. بعد از برخوردهای قهری وزارت بهداشت در سال 13۸۶ با قهوه‌خانه‌ها شاهد بودیم که این برخورد جواب نداد و قلیان‌ها به خانه‌ها و پارک‌ها رفت.

ایسنا: سید‌تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: حذف دفترچه‌های بیمه روی مدیریت مصارف و هزینه‌های درمانی تاثیرگذار است؛ به عنوان مثال در حال ‌حاضر ممکن است افرادی حتی شاید به دلایل موجه، دو یا سه دفترچه داشته باشند که حذف دفترچه و دادن ID و کد واحد به هر شهروندی که تحت پوشش صندوق بیمه است، بسیار موثر است.

خبرآنلاین: علی جنتی، وزیر ارشاد: ریشه اعتراض‌ها به رستاخیز را در رقابت‌های سینمایی می‌بینم. واقعیت این است که بعضی از کسانی که آمده بودند و اعتراض می‌کردند، خیلی هم انگیزه مذهبی نداشتند، چون ما دیدیم که بعد از همان اعتراض‌شان که در ماه مبارک رمضان بود، جلو وزارت ارشاد در آن طرف خیابان ساندویچ می‌خوردند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها