شناسه خبر : 10945 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

مهر: علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش: در سال تحصیلی 13٩٥-13٩٤ تعداد ۴۰۰ هزار نفر دانش‌آموز افغانستانی در مدارس تحصیل می‌کنند.

فارس: سید‌منصور گتمیری، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران: هشت تا ١٠ میلیون نفر در کشور مبتلا به بیماری مزمن کلیه و پنج الی شش میلیون نفر مبتلا به دیابت هستند که مستعد ابتلا به عارضه کلیوی، دیالیز و پیوند کلیه هستند.

ایرنا: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر ‏اراده جدی دارد، در دیدار با وزیر مبارزه با مواد مخدر افغانستان از آمادگی ایران برای اعزام تعدادی پزشک برای آموزش پزشکان افغانستان در حوزه درمان معتادان و تامین داروهای ترک اعتیاد بیماران خبر ‏داد.

ایرنا: مهدی بلالی، مشاور سم‌شناسی بالینی سازمان جهانی بهداشت: قربانیان سلاح‌های شیمیایی در ایران بیش از ١٠٠ هزار نفرند که ٥٠ هزار نفر به علت عوارض دیررس مسمومیت با گاز خردل هم‌اکنون در کشور در حال درمان هستند.

شهروند: فاطمه دانشور، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران: ٨٥‌ درصد از زنان کارتن‌خواب‌ جمع‌آوری‌شده باردار هستند که این یک تلنگر به جامعه محسوب می‌شود.

ایرنا: سیدامیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر: ردیف بودجه امداد و نجات هلال احمر در سال جاری، ٧٠٠ میلیارد تومان بوده که هنوز ریالی از این بودجه را دریافت نکرده‌ایم.

ایسنا: سید‌حسن موسوی‌چلک، رئیس‌ انجمن مددکاری اجتماعی ایران: امروز بیش از هر زمان دیگری به ترویج «بردباری» در اجتماع نیاز داریم زیرا در حال حاضر شاهد آن هستیم که سومین عامل تشکیل پرونده‌های قضایی در کشور مساله «خشونت» است و وجود حدود ١٥ میلیون پرونده قضایی در کشور نشان‌دهنده آن است که آستانه تحمل مردم پایین آمده است.

ایسنا: روزنامه «آسمان» به مدیر مسوولی عباس بزرگمهر که بیش از یک سال و نیم توقیف شده بود، هفته گذشته از سوی دادستانی تهران رفع توقیف شد و قرار است طی روزهای آتی مجدداً به کارش ادامه بدهد.

ایلنا: فرهاد نظری، مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی با اشاره به راه‌اندازی خانه نقالی از ارائه گزارش پرونده نقالی و دانش سنتی لنج‌سازی در خلیج فارس به یونسکو خبر داد.

ایرنا: مسعود مهرپرور، دبیر انجمن سکته مغزی ایران از افزایش سکته مغزی در ایران خبر داد و گفت این سکته به عنوان دومین عامل مرگ و میر در ایران و برخی کشورهای در حال پیشرفت است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها