شناسه خبر : 10837 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

شهروند: حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی: محمدرضا شجریان، استاد آواز ایرانی در حال طی کردن مراحل درمانی است و هیچ یک از شایعه‌های مطرح‌شده در مورد وضع جسمی او صحت ندارد.
ایسنا: سیدمحمدهادی ایازی، قائم‌مقام وزیر بهداشت ضمن بیان آنکه تعداد افرادی که نشانه‌هایی از اختلالات روانی در آنها وجود دارد، قابل توجه است، گفت: 6 /23 درصد از جمعیت به عبارت دیگر از هر چهار نفر یک نفر در کشور دارای نشانه‌هایی از اختلالات روانی از جمله افسردگی، اعتیاد، بیماری روانی مزمن و... هستند.
خبرآنلاین: عصر 17 شهریور تونل در حال ساخت خط شش متروی تهران در کیانشهر ریزش کرد. بر اثر این حادثه دست‌کم 15 کارگر مجروح شدند و آن‌گونه که ابوالفضل قناعتی، عضو شورای شهر تهران گفته است، طبق آمار اولیه پیش‌بینی می‌شود در حادثه ریزش تونل مترو چهار تن جان خود را از دست داده باشند.
ایرنا: فسیل‌های هفت میلیون ساله لرستان رونمایی شد.
ایسنا: ناصر کشاورز، معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان فارس از بازداشت 900 نفر در شیراز طی دو روز خبر داد. او گفت: «147 منزل مشکوک از سوی نیروی انتظامی بازرسی شد، 39 سارق، ‌111 خرده‌فروش مواد مخدر و 32 متهم که اقدام به قماربازی و ایجاد مزاحمت برای مردم می‌کردند نیز بین متهمان دستگیرشده دیده می‌شوند.»
مهر: علی مویدی، جانشین دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد معتادان کشور زنان هستند که این آمار دو برابر شده است.
فارس: آمنه بهرامی که با بخشش عامل اسیدپاشی در لحظه قصاص چشم‌هایش، به چهره‌ای جهانی تبدیل شد و بعدها با حواشی ایجاد‌شده و عدم ندامت ضارب، از بخشش خود ابراز پشیمانی کرد، با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «لانتوری» شکایت کرد. وی گفت عوامل این فیلم با استفاده از جزییات زندگی او و جملات کلیدی کتابش، اما بدون هیچ‌گونه مجوزی، سناریو را نوشته و فیلم را ساخته‌اند. فارس این خبر را منتشر کرد.
ایسنا: معصومه آباد، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر آبنمای پارک‌ها را به دلیل تلاقی آب و برق خطرناک دانست و گفت: نقاط خطر پارک‌ها شناسایی شده و باید عنوان کرد آبنما و پلکان در صورتی که روشنایی کافی نداشته باشند، می‌توانند بستر بروز حوادث شوند.
فارس: یک قلاده خرس خشمگین در روستای ابرغان از توابع بخش مرکزی سراب پس از حمله به مسافر 35‌ساله در نزدیکی همان محل مرد 42‌ساله ساکن این روستا را زخمی کرد.
انتخاب: فریدون آسرایی، خواننده پاپ: در موسیقی پاپ تنها پنج نفر پول خوبی درمی‌آورند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها