شناسه خبر : 10393 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

اعتماد: حسین دارآفرین، دبیر اجرایی هفدهمین همایش آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاه: دستورالعمل اجرایی انجام آزمایش‌های پاتولوژی در آزمایشگاه‌های پاتولوژی تدوین شده و برای ابلاغ منتظر امضای وزیر بهداشت است که بر اساس آن، آزمایشگاه‌هایی که پاتولوژی نیستند، حق پذیرش نمونه‌های پاتولوژی را نخواهند داشت.

تسنیم: محمدرضا مخبردزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌ها از انتخاب ١٠ رئیس‌ دانشگاه و از جمله رئیس‌ دانشگاه پیام نور و شهید چمران اهواز در این جلسه خبر داد.

مهر: شورای اسلامی شهر قم طرحی را تصویب کرد که طی آن شهرداری به جایگزین کردن پاکت‌های کاغذی به جای پلاستیک و نایلونی در فروشگاه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار ملزم می‌شود.

مهر: بابک صادقیان، رئیس‌ آزمایشگاه‌های حفاظت محیط زیست استان اصفهان: بر اساس بررسی گزارش‌های پایگاه‌های سنجش آلودگی هوا در هشت نقطه شهر اصفهان، میانگین آلاینده‌های موجود در هوای این شهر گویای شاخص ۱۴۳ است که این امر شرایط هوای ناسالم را نشان می‌دهد.

ایسنا: موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از عفو سربازان غایب و فراری دارای بیش از هشت سال غیبت و بیشتر از آن با موافقت مقام معظم رهبری خبر داد.

فارس: انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس‌ سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها همزمان با آغاز فصل سرما با همکاری شهرداری تهران و نیروی انتظامی خبر داد.

اعتماد: چهارشنبه شب گذشته جمعی از اهالی محله هرندی تهران در اعتراض به کمک نیکوکاران به کارتن‌خواب‌های مقیم پارک حقانی در مقابل این پارک تجمع کردند. تعداد این معترضان حدود ٦٠ نفر بود و با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون «ما امنیت می‌خواهیم»، «ما چماق‌دار نیستیم، آرامش می‌خواهیم»، «آرامش و امنیت را به محله ما برگردانید» خواستار متوقف شدن توزیع غذا و البسه گرم و وسایل مورد نیاز کارتن‌خواب‌ها و خروج کارتن‌خواب‌ها از پارک حقانی بودند.

ایرنا: در سی و هشتمین کنفرانس عمومی سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد، جمهوری اسلامی ایران با کسب ۱۲۸ رای از مجموع ۱۸۳ رای به عضویت شورای اجرایی این سازمان در آمد. پس از انقلاب اسلامی، این دومین بار است که کشورمان به عضویت شورای اجرایی انتخاب می‌شود.

ایرنا: انجمن ترویج علم ایران، شانزدهمین دوره جایزه سالانه علم‌آموزی استاد محمد بهمن‌بیگی معروف به «پدر تعلیمات عشایر ایران» را به علی‌عسکر فرهاد‌پور، یک معلم عشایری فعال و به پاس ٤٠ سال خدمت صادقانه او در آموزش عشایر کشور اهدا کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها